Uwaga!
Nie wypowiadaj samodzielnie umowy z dotychczasowym operatorem.
Rozwiązanie umowy z macierzystym operatorem jest ostatnim etapem procesu.
Czy jesteś już użytkownikiem i-fax ?
Jeśli NIE:
Najpierw zarejestruj się.
Podczas rejestracji wybierz numer, z którego będziesz korzystać już teraz. Ten numer będziesz mógł potem zachować jako dodatkowy (utrzymanie numeru dodatkowego nie będzie wiązało się z żadnymi kosztami).
Jeśli TAK:
Postępuj zgodnie z procedurą:
- Zaloguj się do panelu klienta.
- Wybierz opcje: numery -> przenieś numer -> dodaj wniosek.
- Wypełnij uważnie wniosek o przeniesienie numeru.
- Pamiętaj, że dane klienta przenoszącego numer muszą być zgodne z danymi klienta u dotychczasowego operatora.
- Jeśli nie jesteś właścicielem numeru, poproś właściwą osobę o przeprowadzenie procedury przeniesienia.
- Wydrukuj i podpisz wygenerowany wniosek oraz oświadczenie.
- Do wydrukowanego wniosku i oświadczenia, dołącz następujące dokumenty:Osoby indywidualne:
- kopia dowodu osobistego,
- kopia rachunku telefonicznego od dotychczasowego operatora z okresu ostatnich 3 miesięcy.
Firmy oraz jednostki organizacyjne:
- kopie dowodów osobistych osób reprezentujących firmę,
- kopia wypisu z odpowiedniego rejestru (np. KRS/EDG) oraz ewentualne pełnomocnictwa,
- kopia rachunku telefonicznego od dotychczasowego operatora (nie starszego niż 3 miesiące).
- Prześlij dokumenty na adres:
Robbo Multimedia Sp. z o.o.
ul. Żwirowa 28
05-500 Piaseczno - W panelu klienta będziesz mógł monitorować etapy procesu.